در این نوع تبلیغ بیزینس یا کسب و کار شما در قالب استوری به مخاطبان هدف معرفی می شود.
تولید محتوا، صداگذاری و تدوین در این نوع تبلیغ با توجه به اولویت ها و اهداف مورد نظر کارفرما تماما توسط تیم مواک انجام می شود.
تعداد استوریها در این نوع تبلیغ نهایتا می تواند یک اسلاید باشد.
تبلیغات بنر و Add to Story کردن ویدیو هم در این دسته از تبلیغات قرار می گیرد.
در این نوع تبلیغ، بیزینس یا کسبوکار شما در قالب استوری به مخاطبان هدف معرفی میشود.
تولید محتوا، صداگذاری و تدوین در این نوع تبلیغ با توجه به اولویتها و اهداف موردنظر کارفرما، تماماً توسط تیم موآک انجام میشود.
تعداد استوریها در این نوع تبلیغ بسته به نوع محتوا، بیش از یک اسلاید میباشد.
در این نوع تبلیغ، محتوایی اختصاصاً با توجه به بیزینس و اهداف شما تولید و در قالب پست منتشر می شود.
این نوع محتوا می تواند آنباکس، بررسی محصول، معرفی اپلیکیشن، معرفی خدمات و... باشد.
تولید محتوای اختصاصی به گونه ای است که در کنار خلق ارزش و ایجاد نیاز برای مخاطب، بیزینس و کسب و کار شما به او معرفی می شود.
مدت زمان ویدیو در این حالت حداکثر 2 دقیقه می باشد.
در زیر می توانید چند نمونه از این نوع محتوا را مشاهده کنید:
همکاری با "گروه اسنپ"
همکاری با فروشگاه "دارسو"
همکاری با مجموعه "صدا استور"
همکاری با مجموعه "جی اس ام"
همکاری با "نمایندگی آنر ایران"
همکاری با فروشگاه "اکتیونت"
در این نوع تبلیغ، محتوایی اختصاصاً با توجه به بیزینس و اهداف شما تولید و در قالب پست منتشر می شود.
این نوع محتوا می تواند آنباکس، بررسی محصول، معرفی اپلیکیشن، معرفی خدمات و... باشد.
در این نوع تبلیغ، علاوه بر تولید یک ویدیوی کوتاه و انتشار آن در پیج اینستاگرام، یک محتوای اختصاصی با مدت زمان بالاتر نیز تولید می شود و در کانال یوتیوب و کانال آپارات موآک منتشر می گردد.
در زیر می توانید چند نمونه از این نوع محتوا را مشاهده کنید:
در تبلیغات اسپانسرینگ، بیزینس یا کسبوکار شما به عنوان اسپانسر در ویدیوهای پربازدید معرفی میشود.
همچنین آدرس پیج یا وبسایت شما در قسمت کپشن یا دیسکریپشن همان ویدیو به صورت دائمی درج میشود و در دسترس مخاطبان هدف قرار میگیرد.
بعد از ابراز تمایل به انجام تبلیغ اسپانسرینگ، لیستی از محتواهای در حال ساخت از طرف تیم موآک برای کارفرما ارسال میشود و با مشورت تیم ما، کارفرما میتواند انتخاب کند که اسپانسرینگ کدام محتوا را بر عهده بگیرد.
در زیر می توانید چند نمونه از این نوع محتوا را مشاهده کنید:
اسپانسر: "پلتفرم رمز ارز نوبیتکس"
اسپانسر: "پلتفرم رمز ارز نوبیتکس"
اسپانسر: "مجموعه ماکروتل"
اسپانسر: "فروشگاه اورجیپل"
یکی از سوالاتی که قبل از انجام تبلیغ ممکن است برای هر فرد یا مجموعه ای به وجود بیاید این است که بازدهی تبلیغات به چه میزان است ؟
تیم مواک این اطمینان را به شما میدهد که در هر نوع از تبلیغات و در هر مرحله ای تمام توان خود را برای بالاتر بردن بازده تبلیغات و اثر گذاری بیشتر صرف میکند اما مهمترین نکته ای که در بازدهی تبلیغات وجود دارد آمادگی و ظرفیت بیزینس، پیج یا وبسایت شما در جذب مخاطب است؛ موارد متعددی وجود داشتند که دو تبلیغ در سطح یکسان برای دو بیزینس متفاوت انجام شدند اما بازدهی تبلیغات برای آنها قابل مقایسه نبود که میتوان گفت هر چقدر پیج یا وب سایت شما در زمینه تولید محتوا، زیبایی های بصری و فاکتورهایی از این قبیل در سطح بالاتری قرار داشته باشد بازدهی تبلیغات بالاتر است؛
پس توصیه میشود که اگر احساس میکنید بیزینس شما آمادگی جذب مخاطب را ندارد قبل از انجام تبلیغات تمرکز خود را بر روی ارتقای سطح بیزینس خود قرار دهید.
در زیر می توانید چند نمونه از آمار ویدیوهای تبلیغاتی را مشاهده کنید:
همکاری با فروشگاه "1200موبایل"
همکاری با فروشگاه "مه تل استور"
همکاری با مجموعه "دیجی سرویس"
همکاری با مجموعه "اکتیونت"
همکاری با فروشگاه "دارسو"
همکاری با فروشگاه "دارسو"
همکاری با مجموعه "گلوریمی"
همکاری با "نمایندگی آنر ایران"
همکاری با فروشگاه "مه تل استور"
همکاری با مجموعه "گلوریمی"
همکاری با فروشگاه "هامان گالری"
همکاری با فروشگاه "اکتیونت"